مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن نگاهی به ۱۰ کتاب که درباره امام‌رضا(ع) نوشته شده است | از نص قدیم تا کتاب‌داستان برای کودکان مینی‌سریال معمایی و تخیلی «دکل» روی آنتن + زمان پخش رضا شفیعی‌جم با سریال «پشت پرده» به تلویزیون می آید + زمان پخش اولین تریلر سریال ارباب حلقه‌ها ۲ + فیلم فیلم‌های سینمایی تلویزیون آخر هفته (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌۱۴۰۳) + زمان پخش
سرخط خبرها

۷ هزار نفر از «دیزنی» اخراج شدند

  • کد خبر: ۱۴۹۹۱۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
۷ هزار نفر از «دیزنی» اخراج شدند
کمپانی دیزنی با کاهش ۷ هزار شغل از این مجموعه، ۵.۵ میلیارد دلار صرفه جویی در هزینه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیزنی قصد دارد با کاهش ۳ درصد از نیروی شاغل خود به کاهش هزینه ۵.۵ میلیارد دلاری نزدیک شود.

باب ایگر که دوباره به عنوان مدیر عامل دیزنی بازگشته با ارایه گزارش ۳ ماهه پایان سال ۲۰۲۲ این کمپانی گفت دیزنی برای کاهش هزینه‌هایش می‌خواهد ۷ هزار کارمندش را کاهش دهد. این رقم به معنی کم کردن ۳.۲ درصد از کل کارمندان دیزنی است که در سراسر جهان ۲۲۰ هزار نفر را در استخدام خود دارد.

این بخشی از تلاش دیزنی برای صرفه‌جویی ۵.۵ میلیارد دلاری در هزینه‌هایش است. ایگر گفت با اخراج این تعداد از نیرو‌های کار بخشی از هزینه کاهش ۲.۵ میلیارد دلاری از بخش کاهش هزینه‌های غیرمحتوایی تامین می‌شود و مقدار دیگری از این بخش هم از کاهش هزینه‌های بازاریابی باید محقق شود.

۳ میلیارد دلار هم از هزینه‌های تولید محتوا تامین می‌شود که شامل برنامه‌های غیرورزشی خواهد بود.

کاهش هزینه‌های تدارکات هم مورد نظر این کمپانی است و همه این هزینه‌ها قرار است تا پایان سال مالی ۲۰۲۴ عملی شود.

ایگر گفت در زمینه کاهش محتوا که همه در جهت سرگرمی است، به چیز‌های گران‌تر در این دنیای رقابتی بیشتر توجه می‌کند.

در ۳ ماه پایانی ۲۰۲۲ دیزنی با کاهش ۲.۴ میلیون مشترک در دیزنی پلاس برای اولین بار روبه‌رو شده که بخش مهمی از آن در هند و آسیای جنوب شرقی رخ داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->